Subject: Teavitamine andmekaitseametniku määramisest - Royal Canin Estonia OÜ [Sorainen-LEGAL.FID1847943]
From: "Mihkel Miidla | Sorainen" <[email-masked]>
To: "AKI info"
Date: Mon, 11 Nov 2024 20:28:51 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Lugupeetud Andmekaitse Inspektsioon

Esitan käesolevaga Royal Canin Estonia OÜ volitatud esindajana teavituse
andmekaitseametniku määramise osas. Manuses olevas digikonteineris on
teavitus koos esindusõigust tõendava volikirjaga.

Palun andke küsimuste korral meile märku!

Lugupidamisega

Mihkel Miidla
Royal Canin Estonia OÜ volitatud esindaja

Mihkel Miidla

Partner, vandeadvokaat
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
M. +372 56 622 985 | T. +372 6 400 959
Rotermanni 6 | 10111 Tallinn | Eesti

Sorainen |  <https://www.sorainen.com/> sorainen.com

Antud e-kiri on konfidentsiaalne ning
<https://www.sorainen.com/disclaimer/et> kaitstud. Soraineni suhetele oma
klientide ja nende ülesannetega kehtivad järgnevad
<https://www.sorainen.com/TAC/et> tingimused.